loading...
دنیایی برای جوون ایرانی
mehdi بازدید : 3700 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود تریلر بازی های آینده قسمت ۱ با لینک مستقیم

http://image.jeuxvideo.com/imd/e/e3_2013.jpg


از امروز تصمیم گرفتیم تریلر بازی هایی رو که در آینده  منتشر می شوند را در قالب قسمت هایی در سایت قرار بدیم. حال چون قسمت ۱ این تریلرها  مصادف با کنفرانس E3 2013 بود  سعی کردیم تریلر بازی هایی که در این کنفرانس برای کنسول های مختلف به نمایش در امده اند رو در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدیم. تمام این تریلرها  دارای کیفیت بالای HD می باشند.

جهت دانلود تریلرها و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


mehdi بازدید : 457 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
 عنوان جدید از سری بازی‌های محبوب Call Of Duty امشب در کنفرانس ایکس باکس جدید مایکروسافت معرفی شد. کمپانی سازنده ادعا می‌کند که هیچ نسخه‌ای از این بازی مثل این نسخه نبوده و با مشاهده دموها و تصاویر بازی ما هم انصافا به این جمله اعتقاد پیدا کردیم. کیفیت بازی به شکل خارق‌العاده‌ای طبیعی شده و بازی پر است از افکت‌ها و صحنه‌های سینمایی.


تماشا کنید: Call Of Duty: Ghosts برای ایکس باکس وان معرفی شد

mehdi بازدید : 293 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
به عقیده‌ی برخی، ایکس‌باکس مایکروسافت، تنها پس از روی کار آمدن کینکت به اوج قدرت خود رسید. نوعی کنترلر-دوربین، که حرکات شما را به صورت کاملا سه‌بعدی اسکن کرده و امکان کنترل بازی های ویدئویی با حرکات و ژست های گوناگون را به مرحله‌ی جدید وارد کرده است. اما پیش‌تر نینتندو، حاکم بلامناضع این عرصه بود که به کمک دسته‌های ویژه‌ی خود، رکورد فروش بی‌سابقه‌ای را رقم زد و به نوعی آغازگر این صنعت بود. البته با وجود تمامی پیشرفت‌ها و تمجیدات، همواره عده‌ی زیادی بوده‌اند که بر هر دو محصول ایرادات متفاوتی را وارد دانسته‌اند. اما آیا می‌توان با ترکیب این دو ایده و پدید آوردن محصولی تازه، نسلی جدید از دسته‌های بازی را معرفی کرد که هم ویژگی‌های حرکتی را پوشش داده، هم حس نوستالژیک دسته‌های فیزیکی را حفظ کند؟


Mad Genius Game Controller
mehdi بازدید : 319 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سازندگان بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” یعنی استودیو راسپینا،پس از انتشار تریلر دوم از بازی خود وعده ی انتشار تصاویر جدید را دادند و حالا تعدادی تصویر هنری در کنار تصاویری از داخل بازی را منتشر کردند .


E.T. Armies E3 Banner  اختصاصی : تصاویر و اخبار جدید بازی ارتش‌های فرازمینی منتشر شد
mehdi بازدید : 418 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
همانطور که می دانید شرکت سونی در ماه فوریه مراسمی را به منظور رونمایی از کنسول نسل بعد خود برگزار کرد که متاسفانه در آن مراسم از ظاهر و قیمت نهایی این کنسول نکاتی گفته نشد و بیشتر مسئولان برگزارکننده سعی بر آن داشتند تا کنترلر جدید کنسول PS4 به همراه چند عنوان انحصاری قوی این کنسول را به هواداران و مشتاقان معرفی کنند,اما حال و به تازگی تصاویری توسط یکی از کاربران وب سایت های خبری بازی های رایانه ای منتشر شده که به نظر می رسد ظاهر و شکل و شمایل اصلی کنسول نسل بعدی کمپانی سونی لو رفته است.


http://todops4.com/wp-content/uploads/2013/02/174.jpg
mehdi بازدید : 1200 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
ممکن تو بعضی از مراحل بازی Dead Island Riptide مشکلی داشته باشید و نتونید اون مرحله رو پشت سر بگذارید ، اما نگران نباشید ; جوون ایرانی با راهنمای کامل و قدم به قدم این بازی در خدمت شماست.البته برای سهولت در کار این راهنما به زبان شیرین پارسی ترجمه شده . برای مشاهده به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


http://d1vr6n66ssr06c.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/09/Dead-Island-Riptide.jpg

mehdi بازدید : 266 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
حتما اطلاع دارید که شرکت مایکروسافت در اطلاعیه ای،روز ۲۱ May یا به عبارتی ۳۱ اردیبهشت قرار است در کنفرانسی از کنسول نسل بعد خود رونمایی کند.همانند همیشه جوون ایرانی خود را برای پوشش کامل و دقیق خبری این رویداد بسیار مهم صنعت گیم دنیا آماده میکند تا شما مخاطب همیشگی بتوانید از آخرین اخبار و رویداد های این واقعه مطلع باشید.

http://images.kpopstarz.com/data/images/full/2013/04/08/62082-xbox-720-durango-to-be-revealed-in-an-event-on-may-21.jpg
mehdi بازدید : 381 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
بالاخره پیش نمایش های جدید بازی GTA 5 منتشر شد و این طور که از شواهد پیدا است با یک بازی بسیار بهتر نسبت به نسخه های قبلی روبرو هستیم . پیشرفت هایی در بخش مبارزات ، شهروندانی که در برابر کارهای خلاف شما پلیس را با خبر می کنند و همه نوع از فعالیت های تفریحی بخشی از ویژگی های بازی می باشد. اطلاعات بیشتر به همراه تصاویر جدید بازی را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.


http://media.edge-online.com/wp-content/uploads/edgeonline/2013/05/GTA-V-Heists-610x343.jpg
mehdi بازدید : 414 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
در حالی که همه تقریبا میدونستن نام قسمت بعدی از فرانچایز Call Of Duty،چیزی جز Ghosts نیست،امروز Activision و استودیو Infinity Ward رسما تایید کردند نام قسمت بعدی از این فرانچایز مولتی میلیونی، Call Of Duty : Ghosts خواهد بود که دنیایی کاملا جدید و متفاوت از آنچه تاکنون از این سری بازیها دیدیم را نشان خواهد داد.


mehdi بازدید : 345 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
اگر خبرهای چند روز اخیر را پی گیری کرده باشید حتما شنیده اید که وب سایت های IGN  و خرده فروش GameStop اعلام کردند Ghost نام بعدی بازی سری Call of Duty می باشد.


mehdi بازدید : 254 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
بدون شک مشتاقان سری بازی های “ندای وظیفه” پس از اطلاع یافتن از اطلاعات منتشر شده نسخه ی جدید این سری با نام COD:Ghost بسیار هیجان زده شده اند و از آنجا که شرکت Activision به طور رسمی اعلام کرد نسخه ی بعدی این سری را قبل از برگزاری مراسم عظیم و باشکوه E3 2013 رونمایی و معرفی می شود شایعات زیادی در خصوص این زمینه مطرح شده که به تازگی در جدیدترین اقدامات,وب سایت IGN و خرده فروش GameStop ذکر شده است که عنوان Call Of Duty:Ghost در شمال آمریکا و در تاریخ ۱ می آشکار می شود.
https://rozup.ir/up/javooneirani/cod_ghost_360.jpg
mehdi بازدید : 223 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Polygon گزارشی از منابع مختلف و نزدیک به Microsoft تهیه و منتشر کرده است که بر اساس آن گفته می شود که بازی های Durango نیازی به اتصال همیشگی به اینترنت ندارند اما اگر سازنده ها تصمیم به این کار بگیرند از دست هیچ کس کاری بر نخواهد آمد. و هر شرکت سازنده ای با توجه به اختیارات خود تعیین خواهد کرد که آیا بازی اش نیاز به اینترنت دائمی خواهد داشت یا خیر!


mehdi بازدید : 202 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)
مایکروسافت رسما اعلام کرد که از ایکس‌باکس بعدی در تاریخ 31 اردیبهشت ماه پرده برداری خواهد کرد. پیش از این شواهد و اطلاعات فراوانی در رابطه با ایکس باکس بعدی که فعلا از آن با نام Xbox 720 یاد می‌شود، منتشر شده بود، ما نیز در این مقاله قصد داریم جمع بندی از کلیه اطلاعات بدست آمده از نسل بعدی ایکس‌باکس را ارائه کنیم.


هر آنچه در باره ایکس باکس بعدی می‌دانیم
mehdi بازدید : 307 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
امسال هم مطاق سنت گذشته یک Call of Duty دیگر در راه است و این خبری می باشد که خود Activision هم آن را تایید کرده و حال در شرایطی که این شرکت وعده اولین اطلاعات از جدیدترین قسمت بازی را بین اواخر آوریل و اوایل ماه می داده بود ، سایت فروشگاه بازی ها یعنی Tesco در این زمینه پیش دستی کرده و از Call of Duty: Ghost رونمایی کرد. البته این سایت باکس آرت و تاریخ انتشار بازی را هم منتشر کرده که می توانید در ادامه شاهده فرمایید.


http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2013/04/Call-of-Duty-Ghosts.jpg


mehdi بازدید : 183 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
بر طبق اعلام Paul Thurrott کنسول بعدی مایکروسافت که احتمالا xbox 720 است در اوایل ماه نوامبر عرضه خواهد شد و قیمت این کنسول نیز ۴۹۹ دلار می باشد. البته در شرایطی شما می توانید این کنسول را با قیمت ۲۹۹ دلار هم بخرید ، ولی بعد از آن شما باید ۱۰ دلار هزینه ی اشتراک ماهانه را برای شبکه ی Xbox Live بپردازید.


mehdi بازدید : 210 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
بالاخره سایت Metal Gear Legacy Collection توسط کونامی زده شد و هواداران این سری ازبازی ها می توانند اطلاعات و تصاویر جدید این کالکشن را از این سایت پیگیری کنند.


mehdi بازدید : 429 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)
امسال نیز مطابق انتظار Activision اعلام کرده است که Call of Duty جدیدی که احتمالا MW4 می باشد عرضه خواهد شد. معمولا همه ساله نیز اولین اطلاعات از قسمت های متفاوت بازی بین اواخر ماه آوریل تا اواسط ماه می رونمایی می شود. امسال نیز البته این وضعیت تغییری نخواهد کرد و Activision اعلام کرده که اولین اطلاعات از Call of Duty تا قبل از نمایشگاه E3 رونمایی می شود.

http://blahcultural.com/wp-content/uploads/2013/02/Call-of-Duty-Modern-Warfare-4.jpg

mehdi بازدید : 335 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)
حضور ستاره بارسلونا یعنی لیونل مسی در باکس آرت FIFA 14 تایید شد. به تازگی در صفحه ی رسمی فیس بوک Xbox باکس آرت بازی FIFA 14 به نمایش درآمد که لیونل مسی را در حالی که پشت خود را به سمت دوربین کرده نشان می دهد.

http://www.fifplay.com/images/public/fifa14-logo.jpg
mehdi بازدید : 179 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)
بار دیگر سونی در حال تدارک مراسمی برای پرده برداری کامل از کنسول PS4 است که طبق خواسته ی سونی قرار است به یکی از بزرگترین مراسم های دنیا تبدیل شود. امروز PS4daily رسما تایید کرد که کمپانی سونی در ۲۵ مِی به طور کامل از PS4 رونمایی خواهد کرد.

http://static2.thcdn.com/productimg/0/600/600/97/10765997-1361545768-542093.jpg

mehdi بازدید : 721 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)
با راهنمای قدم به قدم مراحل بازی زیبای StarCraft II: Heart of the Swarm دز خدمت شما هستیم . می توانید با این راهنمای فارسی تمام مشکلات ریز و درشت خود را حل کنید. امیدوارم از این مطلب لذت ببرید.


https://rozup.ir/up/javooneirani/Pictures/guide_star_war_cruft_2.jpg
mehdi بازدید : 314 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)
Batman Arkham Origins برای نسل حاضر تایید شد و اطلاعات زیادی از آن که در اینجا قابل مطالعه هستند نیز منتشر شد.حال در ادامه میتوانید علاوه بر ۶ تصویری که روز گذشته منتشر شدند،۹ تصویر جدید دیگر نیز از این عنوان از فرانچایز فوق محبوب بتمن را مشاهده کنید.در این تصاویر شخصیت پنگوئن را هم خواهیم دید که هنوز به آن شکل گذاییش تبدیل نشده و مثل اینکه جنگی گانگستری در شهر برقرار است.

mehdi بازدید : 5848 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)
امروز راهنمای قدم به قدم بازی فوق العاده زیبای God of War: Ascension را برای شما عزیزان آماده کرده ایم . شما می توانید توسط این راهنمای فارسی ، در هر مرحله ای که مشکل دارید ، مشکل خود را حل کنید.

https://rozup.ir/up/javooneirani/god.png

منبع : gamepressure
mehdi بازدید : 294 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (1)
پس از مدتها انتظار بالاخره ویدئوی جدید از عنوان ایرانی و مورد انتظار “ارتش های فرازمینی” ،ساخته ی استودیو توانمند “راسپینا” منتشر شد.در این ویدئو ما برای اولین بار شخصیت های اصلی بازی و جوخه ی آنها را مشاهده خواهیم کرد.

https://rozup.ir/up/javooneirani/Pictures/Second_Trailer_shot_10.jpg

mehdi بازدید : 268 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)
اگر در جریان خبرها بوده باشید چند وقتی است که شرکت Nvidia سعی دارد با شایعه پراکنی هایی به مردم بگوید که AMD قادر به ساخت گرافیکی قوی برای PS4 نخواهد بود بعد از مدت ها و ادامه ی کار Nvidia، بالاخره شرکت AMD دلیل واکنش منفی Nvidia را توضیح داد.

mehdi بازدید : 249 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
سیو بازی StarCraft II Heart of the Swarm را خدمتتون آماده کردیم که صدرصد کامل و بدون مشکل می باشد که هم اکنون می توانید از رایان گیم دانلود کنید و لذت ببرید برای دانلود و آموزش استفاده به ادامه مطالب بروید.

mehdi بازدید : 1984 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)
امروز برای شما عزیزان راهنمای قدم به قدم بازی بسیار زیبای Sniper Ghost Warrior 2 را آماده کرده ایم که اگر در مرحله ای مشکل دارید می تونید از این راهنمای فارسی استفاده کنید.

http://guides.gamepressure.com/sniperghostwarrior2/gfx/skin/box.jpg

منبع : gamepressure

mehdi بازدید : 1823 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

دوستان با روش آنلاین بازی کردن رزیدنت اویل ۶ در خدمتتون هستیم.به لطف هکر های گرامی کرک مولتی این بازی منتشر شد و شما می تونید این بازی رو با دوستاتون از طریق استیم بازی کنید.


http://up.gamerfa.ir/up/gamerfa/Gamerfa/Images/Resident_Evil_6_Ada.jpg

mehdi بازدید : 227 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)
در این پست سیوگیم کامل بازی Bioshock Infinite رو قرر دادم . بازی Bioshock Infinite هفته گذشته منتشر شد و با نمرات بالایی که گرفت نشون داد که یک بازی بسیار زیبا هست . سیوگیمی که از بازی دانلود Bioshock Infinite براتون آماده کردم , بازی ۱۰۰% کامل شده و شما دارای ۵۵۵۱۹ coins هستید ! برای دانلود سیو بازی Bioshock Infinite به ادامه مطلب مراجعه کنید

http://up.gamerfa.ir/up/gamerfa/Gamerfa/Images/eoonvwh2vqsoty3006wd.jpg

mehdi بازدید : 1732 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)
استدیوی Infinity Ward تصویری درباره ی کاراکتر Captain Price در صفحه فیس بوک رسمی خود منتشر کرده است که به نظر می رسد این کاراکتر در شماره ی بعدی از COD حضور داشته باشد همچنین تیزری از این عنوان را می توانید در ادامه مشاهده و دریافت نمایید......
 
 
http://up.gamerfa.ir/up/gamerfa/Gamerfa/Images/ijekwemtlb9fkm2vvi6.jpg
mehdi بازدید : 186 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)
با سیو بازی StarCraft 2: Heart of the Swarm در خدمت شما عزیزان هستیم.این بای چندی پیش به صورت انحصاری برای PC منتشر شد و توانست نمره های بالایی رو از سایت های معتبری مثل IGN دریافت کنه.این سیو در درجه ی سختی “Fighter” در بازی کامل شده که می تونید در ادامه اونو دانلود کنید.

http://up.gamerfa.ir/up/gamerfa/Gamerfa/Images/starcraft_2_heart_of_the_swarm.jpg


mehdi بازدید : 642 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)
در این پست سیوگیم های بازی Resident Evil 6 که توسط دوستان و کاربران عزیز فرستاده شده رو برای دانلود قرار میدم . امیدوارم به دردتون بخوره . این شما و این سیوگیم های بازی Resident Evil 6

http://up.gamerfa.ir/up/gamerfa/Gamerfa/Images/resident_evil_par.jpg

mehdi بازدید : 184 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)
سرانجام کار تکمیل نقاشی باکس آرت بازی GTA V (Grand Theft Auto V) در ساختمانی در مرکز منهتن به پایان رسید و با این اتفاق Rockstar Games همان طور که از قبل وعده داده بود به سرعت باکس آرت رسمی بازی را منتشر کرد که در ادامه می توانید این باکس آرت را مشاهده فرمایید.

mehdi بازدید : 493 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)
شاید مراسم GDC‌  برایتان ناآشنا باشد ولی لازم به ذکر هست این مجمع و مراسم یکی از مهمترین و برترین مراسم ها و جوایزی است که به بازی های ویدئویی تعلق میگیرد.امسال نیز این مراسم به همراه نمایشگاهش برگزار شد،خبرهای بسیاری به بیرون درز کرد،بازیهای زیادی مثل Battlefield 4 و MGS5 رونمایی شدند و بازیهای برتر سال گذشته نیز به انتخاب دو مرجع بزرگ gamasutra.com و Game Developer Magazine برگزیده میشوند.در ادامه میتوانید لیست نامزدها و برندگان هر بخش را به همراه دانلود کامل مراسم با حضور بازیسازان مطرح دنیا مشاهده کنید.

admin بازدید : 1129 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
طی این مدت خبرهای پیرامون Battlefield 4 روز به روز در حال افزایش می باشد و بعد از آن که به تازگی شاهد اولین تصاویر بازی بودیم ، حال به تازگی در سایت bf4central اعلام شده است که این بازی با استفاده از موتور به روز رسانی شده Frostbite یعنی Frostbite 3 ساخته می شود و این موتور باعث شده است که گرافیک بازی پیشرفت های بسیاری از هر لحاظ داشته باشد. شما در ادامه می توانید میزان پیشرفت گرافیک Battlefield 4 را در ادامه مشاهده فرمایید.
ساعتی پیش ویدئویی ۱۷ دقیقه ای از گیم پلی بازی شوتر اول شخص نظامی استودیو DICE منتشر شد که در نوع خود بی نظیر بود.شما میتوانید این ویدئو را در ادامه دانلود و مشاهده کنید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
این سایت با هدف دسترسی آسان به همه چیز(دانلود،اخبار، فیلم،موزیک،پیامک،آهنگ پیشواز،ورزش و خیلی مطالب مفید دیگه)در یک سایت برای همه جوونای ایرانی طراحی شده.که امیدوارم با یاری شما این هدف رو خیلی زود تحقق ببخشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 128
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 375
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 982
  • بازدید ماه : 11,278
  • بازدید سال : 68,757
  • بازدید کلی : 10,267,725