loading...
دنیایی برای جوون ایرانی
mehdi بازدید : 2347 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

COD1 (5)-1

توضیحات بازی: ندای وظیفه (به انگلیسی: Call of Duty)‏ یک سری بازی‌های رایانه‌ای تیراندازی اول شخص است. اولین بازی‌های ندای وظیفه قابل استفاده از رایانه‌های شخصی بودند ولی سیستم‌های پردازش کننده به کنسول گسترش یافتند. سه سری اول این بازی‌ها در مورد جنگ جهانی دوم هستند و بقیه در مورد جنگ سرد است. بازی‌های ندای وظیفه متعلق و منتشر شدهٔ اکتیویژن هستند و برای مک‌ها به وسیلهٔ آسپیر مدیا منتشر شده اند.


COD1 (4)-1

COD1-1

COD1 (1)-1

.

Call Of Duty 1  PART 1Directlink  *   Upafile  *  Uploadboy  * Expressleech [700 MB]

Call Of Duty 1  PART 2Directlink  *   Upafile  *  Uploadboy  * Expressleech [464 MB]




COD2 (5)-1

توضیحات بازی: بازی فوق العاده زیبا و جذاب Call of Duty 2 که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Activision برای PC منتشر شد ، حتما شما هم با سری بازی های بسیار مهیج و جذاب ندای وطیفه آشنا هستید چند روز پیش نسخه اول این بازی را برای شما قرار دادیم وامروز نسخه دوم این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم ، این نسخه از ندای وظیفه را می توان شروع یک گام موثر و معرفی ندای وظیفه به تمام جهانیان دانست. نسخه دوم این بازی با تحولات و تغییرات بسیار زیادی همراه شد که گیمرهای بسیار زیادی را بر روی صندلی کامپیوتر خود میخکوب کرد و با فروش بسیار بالایی که داشت زمینه ساز انتشار شماره های بعدی شد ، در ندای وظیفه ۲ شما با چند کاراکتر مختلف بازی خواهید کرد ، آن ها دفترچه ای دارند که خاطرات روزانه خود را در آن می نویسند که شما می توانید آن را در بین مراحل بخوانید که این کار گیمر را بسیار تحت تاثر قرار خواهد داد ، بازی دارای نقاط قوت بسیار زیادی است که از مهمترین آن ها می توان به گرافیک فوق العاده و تحسین بر انگیز و همچنین صداگذاری بی نظیر آن اشاره کرد که به هیجان بازی بسیار کمک کرده است.


COD2 (1)-1

COD2 (1)-2

COD2 (3)-1

.

Call Of Duty 2  PART 1Directlink  *   Upafile  *  Uploadboy  * Expressleech  [800 MB]

Call Of Duty 2  PART 2Directlink  *   Upafile  *  Uploadboy  * Expressleech  [710 MB]

-




COD4 (1)-1

توضیحات بازی: ندای وظیفه ۴: جنگاوری نوین (به انگلیسی: Call of Duty 4: Modern Warfare) خالد ال اسد اسلحه‌ای به سمت رئیس جمهور می‌گیرد و او را به قتل می‌رساند.با انتشار این ویدویو ترس دنیا رو فرا می‌گیرد. مخوف ترین تروریست خاورمیانه رئیس جمهور را به قتل رسانده و الان بر سر حکومت نشسته‌است و قدرت خیلی بیشتری پیدا کرده‌است. برای انگلستان جالب است که خالد چطور توانسته است چنین قدرتی برای کودتا به دست بیارد.زیرا در هر حال شکست دادن ارتش یک کشور و زندانی کردن رئیس جمهورش و قتلش برای یک تروریست نباید کار راحتی باشد. آمریکایی‌ها برای جلوگیری از قدرتمندتر شدن خالد و نجات شهر آماده حمله به آنجا می‌شوند و هدف اول ایستگاه تلویزیونی هست. که خالد از اونجا برنامه هایش را پخش می کند ولی انگلیسی‌ها تصمیم می گیرند پیش از حرکت سربازهایشان مهره اسب را برای اطمینان به جلو بفرستند. ولی این مهره گم شده! نیکولای جاسوس جهانی به نقل از منابع روسی احتمالا تحت بازداشت نیروهای خالد ال اسد هست. تیم برای یک عملیات مشترک به طرف روستایی اشغال شده در روسیه می‌روند تا با همکاری نیروهای گروهبان کامارو نیکولای رو نجات بدهند.عملیات با موفقیت به پایان می‌رسد و نیکولای که گویی نقشه رو از قبل می‌دانسته سوال می‌کند که آمریکایی‌ها حرکت کردند یا خیر و از شنیدن جواب ناراحت می‌شود. اون محل مخفی شدن خالد رو می‌داند و تیم به سمت اون مکان حرکت می‌کند در طول این مدت سربازان آمریکایی بعد از نجات شهر و رسیدن به ایستگاه تلوزیونی متوجه می‌شوند همه برنامه‌ها از پیش ضبط شده بوده و عملیات شکست می‌خورد. عملیات بعدی نجات و اسکورت تانک ارتش به بزرگراه برای بقیه عملیات پاکسازی هست.


COD4 (6)-1

COD4 (7)-1

COD4 (9)-1

COD4 (10)-1

.

Call Of Duty 4  PART 1 : Directlink  *   Upafile  *  Uploadboy  *  Expressleech [999 MB]

Call Of Duty 4  PART 2 : Directlink  *   Upafile *  Uploadboy  *  Expressleech  [999 MB]

Call Of Duty4  PART 3 :  Directlink  *   Upafile  *  Uploadboy  *  Expressleech  [999 MB]

Call Of Duty4  PART 4 :  Directlink  *   Upafile  *  Uploadboy  *  Expressleech  [659 MB]




CODWAW (4)-1

توضیحات بازی: بازی زیبا و محبوب Call of Duty 5 World at War را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این بازی محبوب در سال ۲۰۰۸ توسط کمپانی قدرتمند Activision منتشر شده است و ساخت و طراحی این بازی صاحب نام که هم اکنون در نسخه ها و ورژن های بالاتری ارائه شده است، کاری از شرکت Treyarch بوده است. اولین نسخه از این سری بازی ها در سال ۲۰۰۳ ارائه شد و طرفداران زیادی را کسب کرد. داستان این سری بازی ها مربوط به جنگ جهانی دوم می باشد و در این نسخه صحنه های نبرد و درگیری بین کشورهای بزرگ آمریکا، ژاپن، آلمان و شوروی، در اقیانوس آرام و اروپای شرقی را دنبال می کنید. با توجه به نسخه های قبلی گرافیکی بهتر در این نسخه دیده می شود و همین امر باعث شده تا در بسیاری از سایت های منتقد نمره کامل را کسب کند و این خود تحولی در دنیای بازی محسوب می شود. طبیعی گرایی در این نسخه کاملا به چشم می آید و محیط و پیرامون به طور طبیعی قابل تخریب می باشد. امکان تشکیل تیم و عملیات گروهی، امکان بازی آنلاین به صورت تیمی و فردی، پرداخت عالی به جزئیات و صداگذاری های قوی و منحصر بفرد و البته طبیعی از ویژگی های چشمگیر این نسخه می باشد.


CODWAW (5)-1

CODWAW (1)-1

CODWAW (2)-1

.

Call Of Duty 5  PART 1Directlink  *   Upafile  *  Uploadboy   *  Expressleech [999 MB]

Call Of Duty 5  PART 2Directlink  *   Upafile  *  Uploadboy  *  Expressleech  [999 MB]

Call Of Duty 5  PART 3Directlink  *   Upafile  *  Uploadboy  *  Expressleech  [849 MB]




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت با هدف دسترسی آسان به همه چیز(دانلود،اخبار، فیلم،موزیک،پیامک،آهنگ پیشواز،ورزش و خیلی مطالب مفید دیگه)در یک سایت برای همه جوونای ایرانی طراحی شده.که امیدوارم با یاری شما این هدف رو خیلی زود تحقق ببخشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 128
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,477
  • بازدید ماه : 11,773
  • بازدید سال : 69,252
  • بازدید کلی : 10,268,220