loading...
دنیایی برای جوون ایرانی
amirmohammad بازدید : 205 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

USB Safely Remove یک نرم افزار کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید بدون دردسر و با سرعت بسیار بالا ارتباط هر گونه دستگاه Removable را با سیستم قطع نمایید. این نرم افزار نه تنها در وقت صرفه جویی می کند، بلکه بلکه این اطمینان را به شما میدهد که تمامی اطلاعاتتان بر روی فلش باقی مانده است. کار با این نرم افزار بسیار آسانی می باشد به صورتی که تنها برای قطع ارتباط فلش مموری لازم است دستگاه مورد نظر را انتخاب کرده و تنها با یک کلیک بر روی Stop ارتباط را منحل کنید. از امکانات جالب این نرم افزار اسکن فلش مموری و تشخیص ویروس های آن می باشد.

amirmohammad بازدید : 245 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

http://javooneiran.persiangig.com/Untitled.jpg

سامسونگ نسخه رسمی اندروید ۴٫۱ را برای گوشی محبوب گالاکسی اس ۲ عرضه نمود! از تغییرات این نسخه از رام می توان به ظاهری زیبا تغییر کامل ایکون ها و ویجت ها و افزایش سرعت تا حد زیادی می توان اشاره نمود! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این رام به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!


 

 

amirmohammad بازدید : 597 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

امروزه در دنیا راهکارهای فراوانی برای مبارزه با فراموشی مطرح می شود و هر راهکار بسته به قدرت خود تا حدی پاسخگوست . اما از میان این راه حل ها ، پیشنهاد دکتر سباستین لایتنر و جعبه ی یادگیری او جایگاهی خاص دارد این روانشناس آلمانی توانست راهی برای وارد کردن اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت پیدا کند .روش دکتر لایتنر بسیار ساده است او اعتقاد داشت که سه امر در فرستادن اطلاعات از حافظه ی کوتاه مدت به حافظه ی بلند مدت نقش اساسی دارد: 1. تعداد تکرارها 2. زمان بین تکرارها 3. تمرکز دقیق بر روی واحد های اطلاعاتی که سخت تر به حافظه سپرده می شوند.

 

amirmohammad بازدید : 346 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)
اگر از طرفداران بازی های سبک ترسناک و ماجراجویی هستید حتما رزیدنت اویل 4 را امتحان کنید. نسخه چهارم از سری بازی های جذاب رزیدنت اویل عرضه شده است. اکنون نسخه آندروید این بازی مهیج را می توانید بر روی تبلت و گوشی هوشمند خود با کیفیت و گرافیک فوق العاده تجربه کنید.


            

 

amirmohammad بازدید : 274 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

کاربران ایرانی تلفن های آندرویدی به خوبی بااین نرم افزار آشنا هستند و حالا نسخه ۳ این اپلیکیشن برای تلفن های شما قابل دانلود است. در نسخه جدید این نرم افزار رابطه ی کاربری تغییر کرده و بهبود یافته است. قسمتی به نام فروشگاه شارژ نیز اضافه شده که از طریق آن می توانید فعلا شارژ ایرانسل بخرید. این برنامه ی پر طرفدار را که برای گوشی های آندروید میباشد هم اکنون میتوانید از سایت javooneiraniدریافت نمایید.

amirmohammad بازدید : 267 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

حتما همه شما دوستان عزیز با نام سری بازی های خاطره انگیز و محبوب Metal Slug اشنایی دارید و یا ان را تجربه نموده اید. Metal Slug X نسخه جدیدی از این بازی می باشد که در حقیقت ادامه داستان نسخه ۲ این بازی می باشد. در این بازی زیبا باید به پاکسازی شهر بپردازید و دشنمان را نابود کنید. در هر مرحله سلاح ها و تجهیزات خاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

amirmohammad بازدید : 401 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

Bladeslinger یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که توسط شرکت kerosene طراحی و ساخته شده است. این بازی زیبا داستان ویلیام می باشد که در راه بازگشت به شهر و خانه خود با اهریمن مواجه می شود و برای نابودی انها مبارزه می کند. در این بازی امکان استفاده از اسلحه و شمشیر فراهم شده است. بازی از محیط فوق العاده زیبایی با موسیقی عالی بهره می برد. برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

amirmohammad بازدید : 382 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

حتما با این لانچر آشنایی داشته باشید . آخیرا تیم go dev که سازنده لانچر go launcher ex می باشد لانچر بسیار زیبایی به نام next منتشر کرده است که امکانات و گرففیک فوق العاده ای دارد ! شما هرچه از یک لانچر قدرتمند می خواهید این لانچر داراست . این لانچر بر روی گوشی های ۲ هسته ای عملکرد بهتری خواهد داشت ! برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

amirmohammad بازدید : 385 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

در اين بازي ماشين شما حامل راکت ها و سلاح هاي خطرناکي است که مي توانيد در مواقع مورد نياز از آنها استفاده کنيد به طبع آن نيز دشمنان و يا رقيبان شما سلاح هاي سهمين گيني دارند به همين دليل در مسابقه مواظب خودتان باشيد.

amirmohammad بازدید : 211 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

در این بازی موتور سواری بر خلاف سایر بازی هایی که شما موتور و راننده اش را از پشت مشاهده می کنید شما موتور را از كنار می بینید . در حقیقت سبک بازى به صورت 2 بعدى در یک خط راست بوده که با داشتن گرافیكى بالا و برخوردارى از تكنولوژى برخورد و جاذبه طرفداران بسیاری دارد.

amirmohammad بازدید : 204 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و نسخه جاوای نسخه جدید و فوق العاده جذاب از سری بازی های Angry Birds که Star Wars یا همان جنگ ستارگان نام گرفت توسط شرکت Rovio برای گوشی های موبایل ساخته و عرضه شد. هر چند این نسخه گرافیک و کیفیت نسخه PC آن را نداشته ولی از جذابیت بسیاری بهره مند می باشد.

همان طور که اطلاع دارید در نسخه Star Wars بازی پرندگان خشمگین با ظاهری فضایی و شبیه به فیلم جنگ ستارگان به نبرد با دشمنان دیرینه ی خود یعنی خوک ها می روند. Angry Birds Star Wars جاوا دارای ده ها مرحله بسیار سرگرم کننده بوده و قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی های موبایل جدید و قدیمی است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

amirmohammad بازدید : 227 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

زبان برنامه نویسی D
این کتاب الکترونیکی 12 صفحه ای در مورد زبان برنامه نویسی D توضیحاتی به زبان فارسی ارائه میکند.
D یک زبان برنامه سازی سیستمی و کاربردی همه منظوره است.
D یک زبان سطح بالاتر ++C است اما توانایی نوشتن کدهای قدرتمند و تعامل مستقیم با APIهای سیستم عامل و سخت افزار

amirmohammad بازدید : 205 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

یکی از پرطرفداران ترین محصولات نرم افزاری شرکت مایکروسافت که سال ها به همراه بسته اداری (آفیس) شرکت مایکروسافت در نسخه های مختلف عرضه می شد، نرم افزار Microsoft FrontPage ویژه طراحی و ساخت صفحات وب بود، که در چند نسخه ی آخر آن به صورت نرم افزاری جداگانه همراه با بسته ی آفیس عرضه می شده است. ولی با عرضه ی نسخه ی نهایی آفیس 2007، علاقمندان به این نرم افزار کاربردی محبوب مطلع شدند که دیگر پروژه ی ساخت این محصول قدرتمند کمپانی مایکروسافت به پایان رسیده است و دیگر نسخه ی جدیدی از آن عرضه نخواهد شد. مایکروسافت با این امر ...

 

amirmohammad بازدید : 247 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی بسیار جذاب پرندگان خشمگین Angry Birds یكی از جذابترین و محبوب ترین بازی گوشی های موبایل محسوب می شود. این بازی با استقبال بی نظری در سرتا سر جهان هم روبرو شد. شما دوستداران بازی موبایل و کاربران عزیز سایت مرجع دریافت نرم افزار این بازی را از دست ندهید و هر چه سریعتر دانلود كنید! گرافیک بالا و حجم کم این بازی و استفاده از رنگ آمیزی جذاب، این بازی را بسیار سرگرم ...

amirmohammad بازدید : 260 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

بازي Ghostbusters: Ghost Trap يكي از بازي هاي جديد و بسيار زيباي منتشر شده براي سيستم عامل جاوا مي باشد. سبک اين بازي اکشن مي باشد كه در دسته ي بازي هاي گرافیکی قرار دارد و داراي محيطي بسيار زيبا و گرافيك بالا مي باشد. اين بازي به صورت كامل از تاچ اسكرين پشتيباني مي كند و مي توانيد با حركت دادن انگشت خود بر روي صفجه ي گوشي بازی کنید. اين بازي قابل نصب و اجرا بر روي گوشي هاي نوكيا Nokia 5800 و Nokia N97 مي باشد.

amirmohammad بازدید : 427 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
 

بازی با کیفیت فوتبال معروف با نام Real Football 2010 با کیفیت HD برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و همچنین سری E آماده شده است. شما می توانید لذت بازی فوتبال واقعی Real Football 2010 را در گوشی موبایل خود تجربه کنید. امیدوارم از دانلود این بازی بسیار زیبا از سایت javooneirani نهایت لذت را ببرید.

amirmohammad بازدید : 263 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

 

مطمئنا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری بازی Mafia ی می باشد که نسخه ی اول آن 8 سال پیش یعنی در سال 2002 منتشر شد و اکنون در سال 2010 پس از 8 سال انتظار نسخه ی دوم این بازی فوق العاده زیبا منتشر شده و در همین مدت زمان اندک با فروش بالای خود آمار فوق العاده ی را برجای گذاشته است. اما شاید یکی از مشکلات این بازی و به نوعی تنها مشکل آن حجم بسیار بالایش می باشد که سبب شده تا عده ی ...

amirmohammad بازدید : 259 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

در این پست برای شما یک بازی هیجانی و اکشن و سه بعدی به نام PlagueZ V1.2 آماده کرده ایم.شما در این بازی از اسلحه های مختلفی بهره می برید که از جمله اونها میتونم به کلت پلیس ، کلاشینکف و اشاره کرد.شما در این بازی باید زامبی های خونخوار را بکشید.این بازی که برای گوشی و تبلت های اندرویدی طراحی و ساخته شده است میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

amirmohammad بازدید : 693 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
FIFA 2012 ازآن دسته محدود بازی هاست که قرار است قدرت و انعطاف سیستم عامل آندروید را با گرافیک تماشایی خود به نمایش بگذارد . این بازی بر خلاف انتظار ما و شما دارای یک فایل apk نصبی و فایل دیتای 1 گیگ و 200 مگابایتی یعنی یک فایل 1200 مگابایتی است !  پس قبل از خواندن ادامه مطلب اگر قصد دارید این بازی را بر روی گوشی آندرویدی خود تجربه کنید ، از فضای خالی لازم برای این بازی حجیم بر روی گوشی خود مطمئن باشید

amirmohammad بازدید : 251 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

این بار در سایت javooneirani، بازی بسیار زیبا و جذاب The Abandoned School 1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی ترسناک در یک مدرسه متروکه رها شده اید و باید معماهایی که در این مدرسه وجود دارند را حل کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز javooneirani واقع شود.

 

 

amirmohammad بازدید : 208 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

http://up.toca.ir/images/iuqvovxugwsyufuycq5.jpg

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

amirmohammad بازدید : 252 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

امروز از سایت javooneirani ، برای داوطلبان کنکور های سراسری ، کتاب مشاوره ای – انگیزشی ویژه ای قرار داده ایم.این کتاب الکترونیک اثر دکتر افشار از مشاورین برجسته کنکور کشور می باشد...

amirmohammad بازدید : 220 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

http://up.toca.ir/images/3kk4ow1yfo04t8vla.jpg

Teamviewer نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند...

amirmohammad بازدید : 278 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

http://up.toca.ir/images/tl3yf85ovklele2ck5ib.jpg

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند...

amirmohammad بازدید : 265 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

 

 http://up.toca.ir/images/2jkui6zgtragozdkvnja.jpg

ImTOO 3D Movie Converter نرم افزار قدرتمند محصول شرکتی محبوب است که میتوانید فیلم های سه بعدی را به فیلم های دو بعدی و همچنین فیلم های دو بعدی را به فیلم های سه بعدی تبدیل کند. این روزها لذت تماشای فیلم های سه بعدی برکسی پوشیده نیست و فیلم های روز دنیا معمولا در کنار نسخه دوبعدی ، نسخه سه بعدی را نیز دارا هستند.

amirmohammad بازدید : 263 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

http://up.toca.ir/images/7a9g4xaleiil66sm0k18.jpg

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

amirmohammad بازدید : 207 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

http://up.toca.ir/images/qd11immr26kgokztzm3f.jpg

 نرم افزاری رایگان و عالی برای ساخت رینگتون می باشد. نیازی به تنظیمات پیچیده و نصب نرم افزارهای پرحجم و دشواری نخواهید داشت. با انتخاب موزیک مورد نظر خود و انتخاب ناحیه دلخواه ، به سادگی میتوانید رینگتون بسازید و آنها را منتشر نمایید و استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های صوتی محبوب نظیر mp3 و wav پشتیبانی میکند و در هنگام ذخیره رینگتون نیز میتوانید آنها را با همین فرمت ها بدون کاهش کیفیت ذخیره نمایید.

amirmohammad بازدید : 185 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

http://up.toca.ir/images/koe1rqwyr9732s68tk3s.jpg

Xilisoft Audio Maker نرم افزاری توانمند جهت کار با فایل های صوتی و حتی ویدیویی است. این نرم افزار در مرحله اول توانایی تبدیل فرمت فایل های صوتی و حتی ویدیویی را دارد و از فرمت های معروف این دو نوع فایل مانند MP3, M4A, WAV, WMA, MP2, OGG, AAC, AC3, APE, FLAC, and AU و AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MP4, 3GP, 3G2, RM, H.264/AVC, and M4V جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند. فرمت های ویدویی پشتیبانی شده جهت تبدیل ویدیو به صوت می باشند. در مرحله بعدی این نرم افزار میتواند اقدام به ریپ کردن Audio CD ها کند و فایل های صوتی درون این لوح های فشرده را با فرمت های صوتی معمول نظیر mp3 درون کامپیوتر ذخیره کند.

amirmohammad بازدید : 247 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC


بالاخره نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars جنگ ستارگان (استار وارز) برای PC کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، این بازی هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در این بازی شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پزندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در این بازی شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 کرک جدید اضافه شد …

 

amirmohammad بازدید : 522 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با ۳ کیفیت متفاوت می باشد|

| نسخه Full HD 1080p با حجم ۶٫۵ گیگابایت به پست افزوده شد |

| نسخه با کیفیت ۷۲۰p به پست افزوده شد |

http://up.toca.ir/images/kcal6kp169b7bitvta1.jpg 

 

نام انیمیشن: Ice Age 3 – عصر یخبندان ۳

ژانر:انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

کارگردان: Carlos Saldanha , Mike Thurmeier

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم :۱ / ۶٫۵ / ۰٫۶۴ گیگابایت

کیفیت: BDRip 720p / 1080p / 1080p Full HD

دوبله فارسی (گلوری)

amirmohammad بازدید : 892 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

 

http://up.toca.ir/images/a1u335dhzfya7b0bty.jpg

 

نام انیمیشن: Ice Age 2: The Meltdown – عصر یخبندان ۲: عصر آب

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۹۱ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

دوبله فارسی

مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی

amirmohammad بازدید : 321 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

r نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت فایل گوشی های با سیستم عامل سیمبیان ، با قابلیت های فروان و پشتیبانی از کلیدهای میانبر برای استفاده آسان تر از نرم افزار می باشد.
- نمایش پوشه ها به صورت درختی
- انواع گزینه های مرتب سازی برای مدیریت نمایش آسان
- برنامه یکپارچه مدیریت حذف کننده
- مدیریت و کنترل بوت
- اینباکس بلوتوث به منظور تسهیل در مدیریت انتقال فایل ها به وسیله بلوتوث

amirmohammad بازدید : 374 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

جایگاه ایمیل این روزها به یکی از نیازهای اصلی کاربران اینترنت تبدیل شده است و تقریبا هیج کاربری نمی توان یافت که حداقل یک آدرس ایمیل نداشته باشد . برخی برای مشاهده و دسترسی به ایمیل های خود از نرم افزار هایی که برای انجام این کار ساخته شده اند استفاده می کنند . این برنامه برای باز کردن یک ایمیل ابتدا آن را بر روی کامپیوتر دانلود کرده و سپس اقدام به نمایش آن می کنند . حال ممکن است که در این بین ایمیل بسیار مهمی برای شما فرستاده شده باشد و بر اثر بی توجهی آن را از دست داده باشید .


دانلود و اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب

amirmohammad بازدید : 298 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

 

از مایکروسافت آفیس به دلیل حجم بالایی که از هارددیسک شما اشغال می کند و یا کندی ای که هنگام کار با آن برایتان به ارمغان می آورد ، خسته شده اید کافیست...

دانلود واطلاعات بیشتر در ادامه مطلب

amirmohammad بازدید : 238 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

این بار در سایت http://javooneirani.rozblog.com/، بازی بسیار زیبا و جذاب Urban Tank Battle 0.9.7 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست با تانک های دشمن مبارزه کرده و آنها را نابود کنید . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Urban Tank Battle دانلود بازی Urban Tank Battle 0.9.7   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

amirmohammad بازدید : 271 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

درود بی کران بر پیامبر رحمت و عطوفت حضرت محمد مصطفی (ص)

لقد كان لكم في رسول الله اسوة حسنة (احزاب21)

مي گفتند ما فرستاده اي مي خواهيم كه ازآسمان باشد.ازجنس زميني ها نباشد.شايد براي اين كه مي خواستند فقط از او سخنان زيبا بشنوند، و بعد كه نوبت عمل شد بگويند او از آسمان است كه مي تواند چنين كند. اما خداوند مي فرمايد محمد(صلي الله عليه وآله) خود را نيكو تربيت كرده است و خدا ازمؤمنان مي خواهد او را نمونه بگيرند و مانند او رفتار كنند.

  • هر كه را مي ديد سلام مي كرد.
  • وقتي دست مي داد، دستش را نمي كشيد تا طرف مقابل دستش را بكشد.
  • دوست نداشت وقتي به مجلسي وارد مي شود،كسي جلوي پايش بلند شود.
  • هيچ وقت نديدند پايش را جلوِي ديگران دراز كند.
  • اگر كسي كار شايسته اي انجام مي داد، او را تحسين و تشويق مي كرد.
  • قبل ازاين كه بخوابد،كمي قرآن تلاوت مي كرد.
  • چون مي فهميد خدا چيزي را دشمن مي دارد، آن را دشمن مي داشت.
  • طوري بود،كه مردم از او نا اميد نمي شدند.
  • حرف كسي را قطع نمي كرد، مگر آن كه ازحدود شرعي تجاوز مي كرد؛كه يا خودش بلند مي شد يا آن فرد را از سخن گفتن باز مي داشت .
  • هيچ گاه بين دو كار مُخيَّر نشد، مگر آنكه دشوارتر را انتخاب كرد.
  • دنيا و حوادث تلخش او را خشمگين نمي كرد. خشم او براي رضاي خدا بود؛ وقتي كسي حريم الهي را مي شكست.
  • اخلاق آن حضرت بقدري نرم بود كه مردم او را پدر مهربان خود مي دانستند.
  • بر مصيبتهاي بزرگ و تهمت هاي سنگين صبر مي كرد.
  • به كسي خيره نمي شد و نگاه كردنش يك لحظه بيشتر نبود.
  • دوست داشت كسي بدون رفيق سفر نكند.
  • از هيچ نعمتي بد نگفت.
  • دوست داشت هميشه از خوبي ها بگويد.
  • هديه را مي پذيرفت؛ حتي اگر جرعه اي شير بود.
  • كسي را زياد ستايش نمي كرد.
  • با چشم و ابرو اشاره نمي كرد.
  • هميشه با بهترين عطرها خود را خوش بو مي كرد.
  • سخن كه مي گفت، لبخند مي زد.
  • كوتاه سخن مي گفت؛ بدون طول و تفصيل.
  • هيچ فقيري را براي فقر  يا بيماري تحقير نكرد.
  • شجاع ترين مردم بود.
  • مهمان را تا دم در خانه بدرقه مي كرد.
  • تحقيرنمي كرد.
  • معمولا روبه قبله مي نشست.
  • باخويشاوندانش صله ي رحم مي كرد.
  • پوزش عذرخواهان را مي پذيرفت.
  • زبانش را از سخن غيرضرور بازمي داشت .
  • انتقام نمي گرفت.
  • وقتي از چيزي ناراحت مي شد، به نماز و عبادت پناه مي برد.
  • نماز صبحش را كه مي خواند، تاطلوع آفتاب رو به قبله مي نشست وذكر مي گفت.
  • به سوي هيچ خواسته اي دست طمع دراز نكرد.
  • بهترين افراد نزد او خيرخواه ترين براي مردم بود.
  • ازبيماري كه در دورترين نقطه ي كشور هم بود عيادت مي كرد.
  • به ديدار كساني مي رفت كه به ديدارش نمي آمدند.
  • وقتي خشمگين مي شد، رويش را برمي گرداند وچشم هايش را مي بست .
  • خنده اش تبسمي شيرين بود.
  • درمجالس جاي مخصوصي براي خود انتخاب نمي كرد. هرجا جاي خالي بود مي نشست.به يارانش هم مي گفت كه چنين باشند.
  • درمجلس حق همه را ادا مي كرد.
  • هيچ كدام از هم نشينانش احساس نمي كردند كه ديگري از او محترم تر است.
  • اگركسي مي آمد نزدش، صبرمي كرد تاخود او برخيزد و برود.
  • برسفره ي خود، نخستين كسي بود كه غذايش را شروع مي كرد و آخرين كسي كه از غذا دست مي كشيد.
  • وقتي خداحافظي مي كرد مي گفت خدا تقوا را توشه ي شما كند وبه هرخيري برساندتان. هرحاجتي كه داريد برآورده كند ودين و دنياي شما را سالم و ايمن سازد.

منبع: سنن النبی(علامه طباطبائی)

تعداد صفحات : 2

درباره ما
این سایت با هدف دسترسی آسان به همه چیز(دانلود،اخبار، فیلم،موزیک،پیامک،آهنگ پیشواز،ورزش و خیلی مطالب مفید دیگه)در یک سایت برای همه جوونای ایرانی طراحی شده.که امیدوارم با یاری شما این هدف رو خیلی زود تحقق ببخشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 128
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,472
  • بازدید ماه : 11,768
  • بازدید سال : 69,247
  • بازدید کلی : 10,268,215